fredag 18 februari 2011

SPRITPROBLEM ?

Då var det helg igen! För mig gör det då ingen skillnad tycker jag. Alla dagar känns lika måndag som fredag spelar ingen roll. Försöker att göra mina helger till helger då jag äter lite gott dricker en öl till ibland. Har vin, öl och div sprit hemma. Skulle kanske ta och supa mig full som många andra gör då helgen kommer ,redlös ,måttligt(vad nu det är) eller salongsberusad. Kanske måste börja öva mig till en "passande" nivå. var på bolaget i dag och inhandlade fem st öl fast jag har flera kvar i kylen. Det kan ju va bra att ha hemma om jag får oväntat besök, eller ska ha fest någon gång. Ja det är faktiskt så att jag har spritproblem tyvärr. Problemet består i att jag har så svårt att få ner dryckerna för det smakar så dåligt. Därför dricker jag så lite å sällan. Trevlig helg.

1 kommentar:

  1. Nej nu förstår jag inte alls. Varför ens försöka klämma ned något som bara är äckligt? Som människor som ska lära sig dricka kaffe fastän de tycker det är vidrigt. Nej tacka vet jag alkoholfritt ;-)

    SvaraRadera