onsdag 28 januari 2009

Fyra å en halv månad.

Jippi va bra jag har varit .Tycker att jag varit duktig ,vet inte om det är duktigt heller förresten.Det handlar nog mest om beslutsamhet. Bryta en lång,lång vana eller ovana.
vet i alla fall att det är i huvudet det sitter inrotat .vad jag tyckte att det var lätt att göra det.att bryta mönstret och inrotat beteende å belöningssystem. trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle tycka att det var lätt. Det har naturligtvis inte varit utan uppoffring,de små monstren har ju gjort sig påmind flera gånger per dag.Det fanns tillfällen då jag skulle kunnat kasta porslin i golvet men inte gjorde det.När man inte tillför kroppen det den ropar efter så får man brist på olika ämnen, därför kan man bli både deppad å arg. Hur som hellst så är det fyra å enhalv månad sedan jag rökte senast.Säger inte att jag slutat utan att jag inte rökt sen dess.

3 kommentarer:

  1. Det är otroligt jävla bra gjort.
    Helt enkelt fantastiskt himla bra gjort av dig!
    Jag beundrar varenda en som klarat av att sluta röka. Vill oxå tillhöra den skaran. Men vill inte nog mycket ännu.....
    Kram till dig, Flamman
    från kontorsråttan

    SvaraRadera
  2. Jag är så stolt över dig, du är så himla duktig och klara mer än du tror ;D Kraaaammm

    SvaraRadera
  3. Men nu måste du ha massor att göra då du inte har tid att uppdatera bloggen din..... Kraaam! /Pappershanteraren

    SvaraRadera