söndag 15 februari 2009

Ett fång tulpaner

Visst är det konstigt att det ska vara en speciell dag för alla hjärtan.kan inte alla dagar vara speciella när lite uppskattning,en klapp på axeln lite omtanke finns med.En tulpan en vanlig grå dag betyder ju mer än att få den en särskild dag.Till alla som blir utan uppskattning på alla hjärtan eller en vanlig grå dag vill jag bara säga.Du är värdefull och den viktigaste personen i ditt liv för du måste stå ut med dig själv dag som natt.Köp dig ett fång tulpaner.För det är du värd.

2 kommentarer:

  1. Absolut, visst är det så. Det är vardagskärleken och vänskapen som är viktigast. Alla hjärtans dag är ju mest ett kommersiellt jippo. Själv köpte jag mig också ett fång tulpaner, fast det var nog dagen innan. 50st för 100:-, det tycker jag är bra =). Färska blommor blir man alltid så glad av.

    SvaraRadera
  2. Tack för underbart god lagad middag!
    Tack för att du finns!
    Tack för att jag får mellanlanda hos dig då jag flänger och far!
    Du e en riktig tulipan!/ Flängskatan

    SvaraRadera