fredag 24 september 2010

EWA ,EWA POSSITIV HÄR ÄR INGET TRÅKIGT LIV !

En underbar höst morgon. Kan jag annat än må bra då? Jo jag mår jättebra, de tråkiga som hänt har lämnat lite plats så jag har börjat se det positiva runt omkring mig. Stiger upp på morgonen precis när jag vill. Gör mig klar för att möta dagen , kokar kaffe ,fikar bäddar etc. Bestämmer helt min dag vad jag ska göra, äta och om jag ska göra något överhuvudtaget. När jag ska gå och sova , sappar mellan tv kanalerna som jag vill. Har trevliga grannar ,kära vänner och älskade barn med familjer.
Får världsbladet varje dag utan att prenumerera en snäll gammal dam skickar in den till mig på förmiddagen Hon vill inte ha betalt utan lite hjälp ibland med sin stickning pga att hon iband gör fel eftersom synen är dålig.
En trappa upp bor en kompis som har humor ,är snäll och trevlig.En vanlig Agust som är som skojig att umgås med.
Hjälp får jag av barn och deras respektive när jag behöver. Jörgen å Jessica är väl den som jag "plågat" mest.
Igår så var det Jessicas som hjälpte mig med det här att sätta in kortet på facebook och i ett särskillt dokument.
Själv lärde jag mig att börja beala räkningar på internet banken. Tror eller vet att jag är för feg för att pröva själv. Ska skärpa mig på den fronten för vad kan hända? Att jag ev skickar nåt fel men so wath. För välbjuda på det då.
I dag ska jag till stan och inhandla 6års pressent till Edwin och i mogon bär det av nea boij för å
häls opå å itta tåårta.
Ihelgen ska jag dessutom höststäda min trädgård så att det är gjort innan det fryser och snön faller. Ha en bra dag nu alla som läser detta

2 kommentarer: