lördag 30 mars 2013

SAKNAR DIG IBLAND !

En kär gammal  vän som jag har kännt i en herrans massa år finns inte mer. Finns visst ,men inte i min närhet efter moget övervägande så ville jag inte umgås nå mer. Har fått stå ut med mycket pga att jag varit så nära vän. Nu är det i alla fall över vill inte ha tillbaks bekantskapen även om jag saknar den då och då. Visst ,vi hade många mysiga stunder tillsammans och du fanns alltid där när jag var ensamm. Om du någon enstaka gång inte fanns här när jag behövde ditt sällskap blev jag så himmla arg å sur. Du skulle alltid finnas i min närhet ,finnas till där för mig. Ställde visserligen stora krav på dig ,men det gjorde du på mig med. Minns att jag gjort samma sak en gång tidigae ,för fyra år sen. Den gången gjorde du allt för att vi skulle bli vänner igen. Du rev å slet i hela mig å jag kunde inte stå emot ditt tjat. Att jag är starkare nu tror jag för huvudet säger mig att du är en stor jäkla skit som gjort mig illa .Du är inte värd att vara min vän. Hoppas jag slipper träffa dig nå mer din jäkla ciggarett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar