torsdag 4 april 2013

ÖNSKAR JAG KUNDE......

Skriva lika fint och fängslande i min blogg som vissa jag besöker ibland. Fina bilder och ett nästan drömlikt beskrivande av vanliga vardagshändelser. Får väl se det så att jag inte är något författarämne samt att jag inte har något händelserikt liv. Ja ha, å vad ska jag göra åt den saken då kan jag undra . Ummm, får väl börja med att ta mig i kragen "å he mä ut nallta". Oföretagsam? kanske men träffar inte så många om jag går på fiket här heller. Sen är det ju så att jag vet inte riktigt vad jag vill göra heller. Men åååå så jobbig jag är. Vet många fler vill inte än vill. Om jag skulle skriva en lista med vill så skulle jag lika fullt få sätta tyvärr det går inte på grund av att ...... Förr ibörjan av min blogg verksamhet skrev jag riktigt skojiga å kluriga saker ha ,ha. kanske måste gå till baka och läsa dem på nytt. Herre min je, mitt liv är inte tomt å händelselöst, absolut inte .Det händer ändå mycket runt ikring har ju mina tre älskade ungar å dom har ju sina  livspartners och sina älskade ungar Alltså  mina fem barnbarn och kring dem händer det ju alltid något. Ska nu tänka till ,fundera och verkligen lägga manken till för att bloggen ska bli ok. Men hur än det är så är det ju skönt att bara skriva av sig en massa svammel bland. Något gott vill jag i alla fall tillföra idag så jag önskar er(  om nu någon läser detta) en alldeles fantastisk dag.En dag som blir precis som ni vill ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar