lördag 16 februari 2013

H J Ä R T L I G A P R E S E N T E R ?

Alla hjärtans dag . Köpte mig en alldeles egen present som kostade 3319:-  för det är jag värd som tv reklamen basunerar ut när det gäller foundation . Tycker egentligen att jag hellre är värd att inte köpa presenten men nu är det gjort i alla fall. Behöver kompletering som i runda tal kostar 1500:- men det slipper jag för mågen skulle fixa det till mig. Han är så fin å snäll saknar ord för att beskriva hur fin å snäll han är. Pengarna skulle ev ha räckt till att göra nå annat kul eller kanske rent av att resa en liten bit. Nu är det ju bara så och det enda jag kan göra är att säga jasså. Besiktningen sa att jag är tvungen att byta stötdämparna bak  så det är ombesiktning som gäller. Dessutom så kom igår bilskatten. Med det är bara så ,det kostar att ligga på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar