söndag 24 januari 2010

DET (NÄSTAN) BARA JÄVLAS!

Tjall med laddningen på bilen. Antagligen kolen fick jag veta efter snabbkoll av gubben. Laddningslampan lyser. Jag som ska köra en massa grejer för återvinning i morgon. Har hur många kartonger som helst som ska iväg. Gubben jobbar 7.00 till 19.oo måndag tisdag så den lär inte fixas på några dagar. Ja, ja, jag har ju andra grejer att dona med här hemma så jag får väl köra grejorna en annan dag. Det ordnar sig är ju ingen panik förståss men det skulle varit skönt att få bort dom. Har så många planer nu på hur jag ska fixa till det hemma Upp med nya gamla gardiner möblera om mm. Det blir nog fint tror jag , behövs en omändring när jag ser samma saker hela dagar.
Skönt att "he" bort en massa som jag inte använder och använda annat som legat nerpackat hur länge som helst. Det ska bli skoj skönt när det är klart.

1 kommentar:

  1. Krånglande bilar är det mest irriterande som finns. Hoppas det fixar sig. Är det kolet borde det vara relativt enkelt att byta. För dem som kan. Och har tid. Hoppas det ordnar sig snart nu när du donar därhemma.
    kram!

    SvaraRadera