torsdag 7 januari 2010

INGET UTEVÄDER IDAG INTE.

I dag ska jag göra något jag gruvat mig för jättelänge. kommer att bli skönt när det är gjort. Förbereder mig för att kunna göra det, kommer säkert att ta på krafterna. Men när det är klart så kan jag ju släppa det. Idag har jag städat några skåpar och lådor. -32,2 just nu inte något ute väder precis. Skönt att kunna vara inne och njuta av den goa björkveds värmen som sprakar så mysigt ur kaminen. Håller på att va dags för att plocka bort julen nu, skönt att jag inte har dekorerat så häftigt . men det ska ju upp nya gardiner mm. Blir lite tomt när allt det röda försvinner och de mysiga ljusstjärnorna lillgranen med ljus mm. Efter alla helgers goda mat blir det idag bara fiskpinnar, potatis, remouladsås och rårivna morötter. Gott någon gång då och då faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Det går åt kopiöst massor med ved i den här kylan! Ibland är det riktigt gott med något enkelt och bra i matväg. Man kan bli less på överflödet oxå.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallå där, visst är det dax för en liten uppdatering;D Kjam

    SvaraRadera