onsdag 19 augusti 2009

som jag har längtat

Har bestämt mig för att middagen i dag ska bestå av något som jag har längtat efter . Det kommer inte att bli populärt för gubben,och inte går det att skicka med som matsäck heller.Ja nog går det förstås men jag ska inte göra det. Eftersom jag nu ska leva på soppor i fjorton dagar så har jag idag varit och inhandlat nitton påsar med olika smaker. Ska bli så nam,nam,så.Blääää.
Så idag blir det som sagt det jag vill ha och då får det bli hur mycket sura miner som helst.Tredje torsdagen i augusti är det premiär , alltså i morgon. Har inhandlat alla tillbehör utom snaps och sånt. Det klarar jag mig galant utan. Så idag blir det nog ganska surt till middag. Sur gubbe och surströmming .

1 kommentar:

  1. Ha en underbart god surströmmingsmiddag å njuuuuut! Kram!

    SvaraRadera