fredag 5 mars 2010

VILKEN RIKEDOM ATT HA SANNA VÄNNER !

Vad glad jag är för att jag har mina vänner. Idag ringde det på dörren och utanför står en vän med en stor brun påse innehållande en stor tjusig gul orkide till mig. Vad glad jag blev för att hon kom. Efter en stund ringde det på dörren igen och utanför står en annan vän från byn där jag bodde förut, blev lika glad då. Å sen tredje gången gillt ytterligare en vän från samma by med vita tulpaner till mig. Kände sådan glädje över att de kom . Jätteglad över blommorna jag fick. Men ni är så välkommna även utan blommor. En till vän som jag har var hos mig igår och hon tittar in lite då å då alltid lika skoj. Var in på Nyöppnade Willys med den "tredje ringaren" och där dyker ytterligare en vän upp . Nästa fredag ska vi äta lunch tillsammans för hon ville bjuda mig på det. Ser fram mot att träffa henne det blir oxå skoj. Blir så glad för att jag har så många vänner som bryr sig om mig som vän . Vilken tur att jag hade bakat en jordgubbspaj igår som jag kunde bjuda på till fikat. TACK FÖR ATT DOM FINNS.

2 kommentarer:

  1. Ja ens vänner är så otroligt viktiga!! Jag blir glad att du har så fina vänner.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Precis. Allt är förgängligt utom familj och goa vänner! De är det bästa som finns!
    Ha det härligt!
    Kram!

    SvaraRadera