torsdag 11 juni 2009

Försummlighet kostar mycket

Min colt är inte frisk. Den måste få vård och omsorg så den börjar må bra igen. Igår fick jag beskedet att det var något problem med gaserna. Instruktionen för att komma till rätta med problemet ska jag följa Sen ska jag på återbesök med den. Får hoppas att den är frisk då .
Det är som med övriga livet då det gäller en själv,vänner ja vad än det gäller. Man måste vårda uppskatta ,respektera och bry sig om och vara rädd om de och det man har. Som det nu är så har jag inte vårdat min bekantskap med min colt ,och det kostar att ställa det till rätta. Ska se till att nästa års bilbesiktning går utan återbesök.

2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan! Ja, dessa bilar de bara kostar och kostar men man klarar sig ju inte utan =)/Kjam

    SvaraRadera
  2. =), ja ta hand om henne/honom nu så blir det nog bra!

    SvaraRadera