söndag 26 juli 2009

BORING så in i helskotta

Regn och blåst. Enda fördelen är att det är svalt så jag slipper svettas. Gör inte något alls idag utan sitter bara här blääääää. Semester vad är det? går det att äta eller?har börjat laga exklusiv lunch bestående av kokta ägg, kokt färskpotatis och abbas inlaggda sill. Jag leds ihjäl ,vad ska jag hitta på att göra??Vill inte bara städa och tvätta och sköta marktjänsten. Jag vill åka bort på semester men får väl längta till den tolfte aug då jag ska börja om hos tandläkaren så han får mina "semesterpengar"istället. Nu får jag väl fortsätta att läsa böcker. Inte alls dumt det heller.

1 kommentar:

  1. Du kan komma ut till mig på stugan och hålla mig sällskap! Kan det vara nåt? Borsta bort spindelväv och höra mej skrika åt dem....

    SvaraRadera