torsdag 9 juli 2009

Över för denna gång.

Var iväg på morgonen för ett återbesök ,fick vänta en stund innan det blev min tur. väl inne fick jag betala och erhöll ett kvitto. En slang blev kopplad till "gashålet" de skulle mäta tempen bla. Det gick inte att mäta den för att det var för kallt?? ut igen för att bli varmare så att tempen gick att mätas. Perfekt tempen var precis som den skulle och inget annat fel var det på proverna heller. Vilken lättnad det var.Lite oroligare blir det ju för varje år som går för åldern börjar ju ta ut sin rätt. De bruna fläckarna i den vita "huden" blir bara fler för varje dag. Ser att många i samma ålder har samma problem med fläckarna. jag tittar lite avundsjukt på de yngre förmågorna som saknar dessa fläckar och Tänker att om det ändå hade varit jag. Då hade jag inte behövt att va orolig vid besöken. Det är klart ,det finns ju andra åkommor så jag ska nog vara väldigt,väldigt glad att allt är okey annars. Innan jag gick från mottagningen så önskade en trevlig sommar och sa att då träffas vi i juni nästa år för det är då jag ska in på bilbesiktningen i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar