måndag 26 oktober 2009

BLINKA LILLA STJÄRNA DÄR.....

Gu så gla jag är idag ! Äntligen efter tre långa år av saknad så slog en önskan in. Sitter med tårar på min kind. Tårar av glädje. Nu är det klart med förberedelser så nu är det bara en liten tids väntan kvar. I slutet av december ,mest troligt före jul inträffar det. Det återstår ju förståss en massa jobb innan för de som ska verkställa min önskan. Ska för första gången få sjunga Blinka lilla stjärna in live. Ska ändra texten på sången. Istället för att sjunga hur jag undrar var du är ska jag sjunga , nu så vet jag du är här. Det är så innerligt skoj att det blir av av .Vet att många gläds med mig över detta och ser fram mot det. Ska få "nypa" fammos gullklimp i små kinderna Få träffa det nästan ettåriga underverket för första gången. längtar så att välkomna Boråsarna tillbaks till rätta bredgrader. Den "förlorade"sonen med min sonhustru och mitt barnbarn flyttar hem igen. Önskar er Välkommna.

1 kommentar:

  1. En tår trillar på min kind. Så roligt. Jag vet ju hur du längtat efter att träffa dem. Jag blir så glad för din skull! Kram

    SvaraRadera