torsdag 1 oktober 2009

INGET TRYNE ÄN

Feber ,ont i halsen och snuvig. Frusit som attan hela natten. Nu känns inte så mycket av febern i alla fall. Igår ute i trädgården så frös jag och svettades om vartannat kan tänkas att det blev lite fel och att det var därför jag fick feberfrossan. Halsont och snuvig beror väl på att jag fått smittan förut. Det har tack och lov inte vuxit ut något tryne än,så svininfluensan är det då inte. Om det fortsätter att va så här "bra" så ska jag till mina tre äldsta barnbarn i eftermiddag,mamman och flickorna ska på tjejkväll, och då blir jag och lilleman (8år) hemma. Ska sova över där. Det är alltid skoj. Ska lasta bilen full med uppgrävda blommor och buskar. Håller tummarna att det inte fryser ännu för jag tänkte gräva upp resten på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar