fredag 6 november 2009

DAGENS BULLENTIN

Fredag =helg mys. Jo jag tackar jag.Pizza från Toppen. Den är faktiskt toppen toppen oxå. Heter Monaco. Halvinbakad oxfilepizza med tomatsås, ost, beasås och sallad på sidan om. Mums. Tv kväll igen förståss. Gubben ligger och sover i soffan, så antagligen är han vaken halva natten sen. Jag lär gå till kojs flera timmar tidigare. Vaknar väl kl 6 i morgonbitti och han tar sovmorgon.
Har varit en sväng till Luleå (Storheden) köpt hårfärg och en rollon, mer blev det inte . Druckit kaffe med en kompis. Surrat i telefon med min vän från nästet i skogen. Mer blev det inte idag förutom de vanliga sysslorna. Ska se digiloo i kväll, tradition efter som vi aldrig gör nåt annat. Har kollat lite på internet oxå . I morgon lördag får väl se vad jag ska syssla med då. Ska återgå till tv nu.

1 kommentar:

  1. Låter toppengott med pizza. Här vart det soppa med skördemuffins. Jag glömde klämma ner en vitlök i muffinsen så de smakar lite konstigt.
    Luften gick ur mig alldeles. Det blir tv kväll och göra ingenting här med. Kram!

    SvaraRadera