onsdag 18 november 2009

INLÄGGET HÄR ÄR INGENTING ATT LÄSA HOPPA ÖVER

Idag är den grå, disiga , småregnande dagen fortfarande här. En dag då jag är sååå jäkla lat har bara skött de dagliga sysslorna med marktjänst. Däremot har jag haft en lång kontorstid dvs. suttit med datorn några timmar. Tur att jag haft den idag. Har lite tvätt att ta reda på samt göra middag.Köttbullar potatis och vitkålsstuvning. Kan hända att jag hälsar på en kompis i kväll. I morgon ska jag ha pitepalt för svärmor och en kompis till middag. Gubben tycker inte om palt,måste vara något fel på honom men han får fläskpannkaka i stället. Julbaket borde jag starta med, lite julstädning och pyntning men som sagt idag är jag så lat så jag ids inte ens tänka på det, samt de sysslor jag bör göra. ids inte ens ha kontorstid längre utan ska sätta mig vid teven oss bara va. skriver ju inte ens något som är kul att läsa idag. måste skärpa till mig med blogg inläggen.

1 kommentar:

  1. lata dagar behöver alla nångång. Även du.
    Ha så kul imorron på paltkalaset!
    Kram

    SvaraRadera