lördag 21 mars 2009

Leva inte bara andas.

Solen skiner det är minus tre grader ute.Det kommer att bli en underbar vårvinterdag.I helgen har jag inga "måsten" ska bara vara med mig själv och göra det jag känner för. Äta gott se nåt program på tv .dricka ett glas vin även om det inte är något vidare., ta ett fotbad, Göra precis vad jag vill ändå till tisdag.Men vad ska jag göra???? Jag vet inte vad .Fy va tråkigt att inte veta det.Har bestämt mig för att inte städa och tvätta utan bara roliga saker.Undrar nu bara vad är det som är roliga saker.vet inte vad det är.Men en klocka väckte mig,för det är nog dax att jag börjar tänka igenom ett och annat.Hitta roliga saker att göra,umgås med mina vänner.Leva och inte bara andas. Det är carpe diem som gäller nu.Dagen i dag är min. Dagen i morgon har jag ej fått löfte om. Det gäller oss alla. Så vi bör nog fylla den med något som vi tycker är värdefullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar