fredag 20 mars 2009

Smakar det så kostar det

Fullt av tårar å besvikelser var på besök i mitt huvud i förrgår.Pest å pina.Många av dem jag känner är eller far till fjälls nu.Kul för dem.Missunnar dem inte att göra det heller.Jag vet var mina semesterpengar ska gå i alla fall.Ska betala 8736kr i dag. I mitten av April 20000kr och ev 13000kr i Augusti. Nog hade det varit skoj att få resa till mina kära i Borås. Det rör sig inte om utpressning eller nåt sådant.det rör sig nog mer om ocker priser tycker jag. Å vad bra då påsken är över för då har jag fått spendera mina pengar redan. Då kan jag skratta och vara glad.Tror jag ska fira med att äta äpple,morötter knäckebröd å en stor biff.Om den är seg spelar egentligen ingen roll då. den sista mars ska jag börja gå på flytande kost därefter blir det pureer.Vet ej hur länge det blir.Positivt är ju om jag går ner i vikt då.jag kommer att få ha ont ett ba tag för det jag ska göra.Det är ju ingen makeover med bröst fix,fettsug å sådant,även om det skulle behövas.men implantat är det.Jag kommer att få dra alla mina tänder i nedrekäken tandköttet snittas upp.Det borras fyra koniska hål där det skruvas fast skruvar och sys igen.Det sker under lokalbedövning i alla fall Stygnen tas efter tio dagar. De riktiga tänderna sätts fast efter ytterligare tid.Överkäken är redan förberedd och ska göras klar till hösten.Varför jag gör det här är på grund av att jag RÖKT och arvsanlag till tandlossning.Hur som helst har jag haft problem sen jag var tjugofem. Som sagt jag hade hellre haft nåt roligare att se fram emot,även om det blir fint i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar