tisdag 24 mars 2009

Tack för att ni finns

Det har varit en fin helg och måndag.Har haft besök av av vänner som jag känner att jag känner mycket för.Tjejen från nästet i skogen kom söndag kväll ,sov över till måndag morgon .Kul ,synd bara att hon kom så sent söndagkväll. Måndag kom min vän och föredetta granne från när jag bodde i huset i skogen.Vilket möte. Skratt, minnen, saknad , lite tårar från mig vemod om hur livet kan gestallta sig .Vilka val jag gjort i livet mm.Det är mycket jag tänkt på och bestämt mig för i helgen när jag varit själv.Har fått nya "uppenbarelser"Insikter om hur jag ska leva mitt liv Fortsättningsvis. Är mycket nöjd med helgen då jag bara latat mig och gjort det jag haft lust till.
Har fått ett fint mail av en annan vän idag.Pratat med mina tre underbara barn.Vad jag är lyckligt lottad som har alla de här människorna runt omkring mig.Plus mina barnbarn mina barns partners och fler som jag bryr mig om.

1 kommentar: