onsdag 2 september 2009

INTE ETT JÄVLA SKIT

Tråkigt värre alltså. Händer inte någonting. Bara samma gammla vanliga. Föresten i går hände ett skit ,en till tandläkarräkning. Extrapris och ändå gick den på 17160,00 ,har med den betalat över 40000. men tror att det kommer en till sen då jag är klar med tandvården. Jädrans duktigt av mig att betala dom utan lån på mina ynka 7300 i månaden. Det här är mitt fattigaste år någonsin, har inte råd med någonting alls. ska få betala denna på två ggr. tur jag laggt undan några lappar. Har sålt min gräsklippare och i lördags kom det in en kille som var intresserad av att köpa mitt gammla bilvrak som är avställd. Hoppas att han hör av sig igen, kanske det blir en liten slant för den. Har tänkt lära mig hur man gör på tradera, det finns så många saker,möbler mm som jag inte behöver. Sen ska jag spara så jag kan komma mig ner till mitt senaste barnbarn. Boråsaren åtta månader snart och som jag aldrig träffat. Det är en stor sorg att jag inte kunnat göra det. Inte konstigt att jag känner för att ta ett lån, men det ska ju oxå betalas så det får vara. Måste dissiplinera mig nu och börja göra de saker jag beslutat mig för.Det är ju inte så långt borta tills vintern börjar göra sitt intåg och då är det försent, då måste jag ju vänta till nästa år innan det går. Idag regnar det så det får bli inneknog idag ,det ska ju göras det med förstås.

1 kommentar:

  1. Hårda bud! Du gör det verkligen bra som får det att gå ihop utan lån. Hoppas du blir av med bilen oxå.Jag slår en pling så vi får surra lite, Kram!

    SvaraRadera