måndag 11 maj 2009

Himmla jäkla typiskt alltså

Hej och hå. kanonfint väder ute .Passar verkligen utomordentligt för rensning i rabatterna. gubben for till jobbet kl 13 och är hemma 1 inatt så jag skulle verkligen passa på att dona på i lugn och ro när han ska jobba så här tom torsdag. Men tro inte att det det går inte, nä då har jag fått feber ont i halsen och snorar. Så det blev inte något av den saken idag. Igår kväll trodde jag att jag skulle frysa sönder ,jag som ALDRIG fryser annars. klädde på mig fleeströja ,yllesockar,joggingbyxor la mig på soffan i rummet med täcket väl uppdraget till öronen. Vaknade till kl 1 då gubbe kom hem somnade,sov till åtta, upp kokade kaffe och läste tidning la mig igen och sov till halv 11.Känner mig piggare nu men inte blir det rensning av ogras idag heller. vad det är frusterande när man beslutat att göra något och så kan man inte göra det. Det blev mulet ute nu och det känns bra för min skull. känner efter detta inlägg att jag är mogen att lägga mig på soffan en stund nu ,med täcket högt uppdraget.BURRRRRR....

2 kommentarer:

  1. Inte kul att vara sjuk, hoppas du snart är återställd. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du e bättre nu? Tack för fikat i måndags. Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera