onsdag 27 maj 2009

Livet är en fest eller är det pest du själv avgör bäst.

Hjälp vad det går undan i svängarna. Det är ju hemskt egentligen. Kanske är det som någon vis person sa. Livet är som en toarulle, Ju närmare slutet ju fortare går det. Tänker på att det redan hunnit bli den 27 maj . Det är faktiskt rätt underbart nu att sommaren närmar sig med stormsteg. Vädergubbarna eller var det vädergudarna som har lovat kanon väder med sol och värme till helgen? Vem än som lovat så säger jag HALLELUJA för det. Ska till en sommarstuga då och värdinnan sa att vi skulle bada i den stora poolen.Hum ,ja det är sjön det. Undrar om det är tänkt att det inre elementet ska värmas upp med (T)sprit för att värmen ska hållas i så fall.
På grund av den torris jag är så lär jag nog frysa ihjäl så jag får nog sjunga sommaren är kort. Allternativ två är ju att se till så andras element går varma så risken för överhettning blir större. Alllternativ tre, chocka omgivningen med att fylla taken så att jag är den första i poolen, tja varför inte. Sveper jag några på raken så kanske det går vägen. BLÄÄÄÄÄÄ. Förresten behövs ju inte några allternativ om det har blivit så varmt att man inte vill annat än att bada. Återstår att se. Simma lugnt ska jag i alla fall i så fall.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får trevligt hur du än gör;-)
    Här är då inga bad påtänkta i mitt arma usla skick. Var rädd om dej! Kram!

    SvaraRadera