torsdag 14 maj 2009

Nu blir det vanliga rutiner

Åååååå va jag hinner mycket och kul det är ,när jag kan dona på och ingen gubbe är här. Jag betsat bordet ,blev brunt och fint,men tyvärr så åkte jag på en fint, när det där med lackningen slog slint .Jag hade inte kollat upp att lacken skulle räcka, så bara efter en liten, liten sprayarsträcka så sa det stopp. Men vad gör det min vän imorgon kan jag köpa lack igen. Fast innan bordet fick sig en dust så rensa jag ur skrubben bort med burkar av plåt och andra återvinningsgrejor,ett jäkla jobb som oftast vilar på oss tjejer. Sen har jag sysslat med ditt å datt och tven tror nog vi fått fnatt,den får ej vara på fast många dagar gå. Jag vill och tar mig ej tid att glo på den då jag är fri. Imorgon kväll stundar nya tider då lär den gå hela tiden. då gubbe är ledig och jobbat klart. Han är efter långa skift trött det är uppenbart och det förstår jag ju så klart. Nog är det skönt ändå att hamna i sina dagliga rutiner med sällskap på vanliga tider.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du hinner så mycket. Här hinns inget så länge inte mannen är hemma haha.. lite tvärtom här alltså ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag är då aldrig hemma. ;-) När jag väl ÄR hemma vill jag hinna med sånt jag inte hinner med annars. Å, vad denna vecka har gått fort!

    SvaraRadera