tisdag 26 maj 2009

Inne på en blogg av "misstag"

Tack till er alla .
Ni som lämnar kommentarer.
Ger feedback.
När ni går in på en blogg.
Vissa dagar kan det vara de,
som gör skillnad på om dagen blir lite ljusare.
Själv lämnar jag alltid ett visitkort.
Idag var jag (av misstag) in på en blogg.
Den berörde mig verkligen djupt.
Hennes sambo och barnens far hade dött.
Hennes sorg var svår.
En kamrat hade hängt sig han orkade inte leva längre.
Hon hade en undran .
VARFÖR KAN NI INTE LÄMNA BARA ETT LITET ORD.JAG BEHÖVER DET.
Jag tror att det var meningen att jag skulle in på hennes sida .
Ber er lämna gärna ett visit kort på de bloggar ni besöker.
Tack på förhand.

1 kommentar:

  1. Jaa, för en del verkar det som att det är bekvämt med anonymiteten. Bara läsa och sen lämna det man läst. Obemärkt.
    Är fortfarade däckad av min flunsa. Kram vännen!

    SvaraRadera