torsdag 28 maj 2009

Min bästa vän jag tänker på dig

Idag sitter min bästa vän i sitt näste och sörjer. Hon sörjer sin dotter som dog för sex år sen .Så ung så ung.På sin blogg har hon skrivit om saker de gjorde. Sista gången de schoppade på stan,sista gången de åt tillsammans, skrovmål och smältost,sista gången de......
Mitt hjärta känns hopkrymt i min kropp,Sånt här får verkligen mig i allafall att tänka till. Tänk vad man gnäller och jagar att ha och ha. Dags att stanna upp och tänka lite på vad som betyder något här i livet.

2 kommentarer:

  1. Huvva, det värsta som kan hända en mamma! Alla mina finaste tankar går till din vän idag!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du finns. Tack för dina tankar, ord och stöd idag. Jaa, vi ska glädjas åt det vi har medans vi kan. Tack "gronkis".

    SvaraRadera