fredag 17 april 2009

Älskade änglar

Tack min älskade dotter för att du hjälpte mig att göra min blogg så fin igår. Att jag fått vara hos er och sovit till idag .Mysigt att fika på cafe´t samt gå på på affären. Älskade barnbarn som retas ,kivas och särskilt lilleman som inte hör efter ett enda dugg utom då han själv vill. Visst blir det tröttsamt stundvis, fast jag kan ju åka hem det kan inte trötta utpumpade mamman. Men goare och snällare ungar får man leta efter vill jag lova. Då inte lilleman har en tvärsöver dag så är han en riktig ängel. Han är hjälpsam, kramig omtänksam och ruskigt go. Flickorna är oxå helt underbara, Hjälpsamma ,interligenta väldigt duktiga ödmjuka och goa. Älskar dem alla av hela mitt hjärta.

2 kommentarer:

  1. Vi älskar dig oxå! Krammmizzz

    SvaraRadera
  2. Men så FINT du fått i bloggen! Jättetjusigt!
    Visst är det kul bli uppdaterad på hur man gör saker och ting i datorn. Fast det gäller ju för oss att komma ihåååg det oxå. Inte alltid lätt....

    Ha det toppen!
    Kraaam!

    SvaraRadera