tisdag 7 april 2009

Hör av dig fortast möjligt .

Desperat hemmagående önskar kontakt med likasinnad för att ventilera tristessen hemma med enda sällskap tvätt,disk, och städ. FEL. inte ventilerande av ovanstående saker.Önskar trevliga fikastunder, luncher ,fnitter och massor av humor.Ett seriöst kamratskap med tjej endast som kompis INTE någon sex relation .Är inte laggd åt det hållet och det har jag dessutom sysslat med så många år att det går bra att va utan ,väldigt långa stunder. Söker på detta sätt gärna en förmögen person som kan betala det mesta och serva mig. Har servat så många i mina dagar att nu är det min tur att få lite servic.Det kan dessutom komma i fråga att du får den stora äran att komma hem till mig låt oss säga två ggr per vecka för att städa och baka mm. om du dessutom skulle passa Upp på min sambo så vore det bra ,för då slapp jag. Tacksam om du även tar emot klagomålen av honom så jag slipper det vore oxå uppskattat från min sida. Eftersom det är många som hört av sig angående mitt erbjudande så är du placerad i kö. Du har nummer 1. var god dröj

4 kommentarer:

  1. :-D haha, en dålig dag förmodar jag.. hoppas du hittar någon som ställer upp ;-)

    SvaraRadera
  2. Nej det är ingen dålig dag idag. Snarare en bra full med lite bus å självironi hi,hi.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag behöver oxå nån. Fast jag söker sällskap till Gorm. Någon som kan avlasta mig och uppfylla hans stora bekräftelsebehov.
    Jag har viktigare saker för mig än att finnas till för att bekräfta hans existens. Hm.. hur ska jag utforma den annonsen? Jo, nu vet jag:
    "Dörrmatta sökes!" ;-)

    SvaraRadera