lördag 4 april 2009

Mitt spritproblem är att jag har så svårt att få ner det.

Lördag idag och jag är så glad.för idag så ska jag äta ensoppa jag aldrig har ätit förut. Bara trams det är inte syn om mig för att jag lever på soppor ett tag . Det är bara aningen trist att inte kunna tugga något.Har ni något mattips åt mig som jag kan använda i påsk? Det blir ju moser och pureer den helgen. Potatismos ,pölsa, fiskbullar löskokta ägg kanske risgrynsgrör får se om det går. Nä skämt och sidor ,tror det blir en kanon helg .Bara flytande. Vin, öl, sprit, Whiskey,likör mm listan går att göra hur lång som helst förståss. tycker bara att det är så huva dåligt.Så jag lär hålla mig till soppa .Skål herr kantarell och Champinjon visst var det Soppa i efternamn.

1 kommentar:

  1. Gubbröra! Skagenröra! sånt borde ju vara tillräckligt finfördelat?? Åsså nubbe till. Fast det klarar jag mig bra utan. Nubben alltså.
    Vet du, nu då du är så illa tvungen äta puréer och mos så kan du ju välja det bästa och godaste du vet....Unna dig det!( om det nu går....) Kram!

    SvaraRadera