lördag 25 april 2009

Bloggverksamheten

Mode och inredning ,verkar som om det är på modet nu. Väldigt många bloggar har den inriktningen ,ett stort intresse måste det vara då det gäller detta. Ser jag på blogloving så är det de kategorierna som har flest prenumeranter. Mingel bilder och skvallerbilder verkar oxå väldigt inne just nu. kanske det är ett Stockholmssyndrom? ja inte vet jag. När jag tittar på bloggar så ser jag många med pynt och trädgård,hemma hos mig mfl. Verkar vara mer jordnära på ett sätt. Bloggar som visar vardagen,festen,hem och familj tankar och goda ord det är så äkta tycker jag. Men det får stå för mig. alla är vi tack och lov olika. Hur än det nu är, så är det iallafall trevligt med all den här blogverksamheten som jag kan ta del av och ev lämna en kommentar.

1 kommentar:

  1. Mmmm, det e mysigt läsa bloggar.
    Och skriva dem.;-)

    Ha det!

    SvaraRadera