fredag 24 april 2009

Skrapade på triss nyss å vann

Men å vad kul att få ha turen med sig en gång. Tänker efter hur många gånger som jag köpt trisslotter och inte vunnit någonting. Det är åtskilliga gånger det. Sen har jag naturligtvis vunnit tjugofem kronor och femtio kronor flera gånger. Då har det blivit så att jag tagit en ny lott och kanske vunnit på den . Ja så har jag gjort tills jag inte fått någon vinst längre. Ibland har det kunnat pågå ett bra tag, men tillslut så är det över tyvärr . Synd för jag tror alltid att jag ska vinna . Brukar tänka att någon ska ju vinna så varför skulle det inte kunna vara jag. Jag har skrapat enkeltriss och dubbeltriss. Den dubbla tycker jag är roligast faktiskt. Nu har det i allafall hänt jag har aldrig vunnit så här mycket någonsinn, föresten vann ett hörnskåp på bingo då jag var liten.Men nu blev det vinnst i pengar .undrar vad jag ska använda dem till. Ja inte vet jag det blir ingen resa i allafall det vet jag med bestämdhet.Kanske mitt livs vinst får gå till två dubbeltrisslotter a femtio kronor var,för det är precis vad vinsten räcker till, å kanske blir det fler nollor bakom nästa gång. För som tidigare sagts så är det ju nån som vinner å varför skulle det inte vara jag.

2 kommentarer:

  1. Stort grattis! Alltid roligt att vinna. Jag har ju faktiskt vunnit en brudklänning en gång.

    Kram//Jess

    SvaraRadera
  2. Grattis! skulle suttit fint med fler nollor men man får ta vad man får. En gång vann jag tietusen i form av resecheck. Inte dumt. Jag och barna for på islansdhästtävlingar i Uppsala. Det var längesen....
    Kram

    SvaraRadera