onsdag 15 april 2009

Solens varma strålar ger mig styrka

Det har varit rätt mycke nu ett tag faktist ."slutat"röka,tandproblem och operation ,få ekonomin att gå i hop för tandvård mm. sen lite anndra grejor. Men idag mår jag bra ,just idag mår jag bra .Fast jag vet inte hur jag mår en annan dag.(vem har sjungit den låten?)
Det enda vi vet är att vi äger det här ögonblicket , just nu och det ska vi njuta av.Mina drömmar ska vägleda mig i dag. Jag ska ta första steget för att förverkliga mina drömmar.Det kommer att bli en bra dag idag .

1 kommentar:

  1. Precis! Det har varit väääldigt mycket för dig. Ta bara rökningen. Jag blir allvarligt deprimerad om jag slutar röka. jag har ju provat. Det var så gräsligt att barn o sambo bad mig röka igen.....jag var inte nödbedd.;-)

    Vi måste ta och fixa din klocka i din blogg någon dag. Den är ju helt tidlös. Ur tiden.
    Varma kramar

    SvaraRadera