onsdag 29 april 2009

DET ÄR MYCKE NU

Mina vänner och jag. Endel mår dåligt andra mår bra. Min dotter har skrivit i sin blog(Holmgrens jessica .blogspot.com )hur livet gestaltar sig för henne ,hon mår inte bra det är hårt för en mor då ens barn mår dåligt. En kompis har tappat körkortet för att hon glömt bort att det var nu det skulle förnyas hon har ett par mil till jobbet så det är inte lätt. Som om det nu inte hade räckt med det, så är det ett bolag som håller på med biobränsle som sprider damm så hennes sommarställe det är alldeles smutsigt av biobränsle hanteringen. En annan håller på att jobba ihjäl sig för att få ekonomin att gå ihop, dessutom krävs av hennes jobb att hon ska resa hit å dit.kors å tvärs i landet och grannstaden ibland ett par ggr i veckan. Själv så sitter jag som ett fån hemma och gör de vanliga hushållssysslorna annars är det väl inte något kul som händer.pga sjuk ersättning så är inte pengarna så många,sen ska tandläkaren betalas utav dem.Min trissvinst förra veckan resulterade i två nya lotter där vinsten blev noll. Men jag mår bra i alla fall även om inte humöret är på topp just nu .Ev beror det på aj,aj. Jag är så innerligt glad att jag har dessa vänner plus några till. de jag inte skriver om idag för de har det bra just idag i alla fall. Nä ska rycka upp mig nu och fara bort å hälsa på .Sluta sitta här å gnälla.Inte gnälla över huvudtaget .Bäst är att säga ja å ammen visst är det så eller???

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    tack för att du tänker på mig.
    Min blogg heter jessicaholmgren.blogspot.com
    Kramiz

    SvaraRadera