torsdag 23 april 2009

Ni är hjärtligt välkommna.

Toppenkul, att det är så många som hälsar på mig . Känns glädjande faktiskt. Att det är en del som gått fel det förstår jag, men det gör absolut ingenting. Ni är så välkommna ändå ska ni veta. Hoppas bara att ni tycker att jag är trevlig och har något som kanske tilltalar er.Många hälsar på mig för att de vet om att jag finns här. Vore väldigt trevligt om ni inte vore så blyg utan kunde säga något till mig .Eventuellt kunde ni väl säga vad ni tycker om mig. Kanske ni tycker att jag rent av ska stänga min dörr för besökare på min blogg. Ha en bra dag alla som besöker mig.

1 kommentar:

  1. Här är smygande nattugglan som inte kommer till ro efter att ha suttit med räkningarna.
    Då är det skönt titta in i bloggen din som e så tjusig och uppdatera mig på dina spetsfundigheter, ta del av dina tankar och fyndiga skriverier. Kraam!

    SvaraRadera